CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, September 1, 2010

Sunyi jew~~~

da lama rasanya aku xupdate blog nie...
mungkin disebabkan terlalu sibuk dengan kehidupan harian..
disebabkan kelas ganti yang bertimbun-timbun sempena cuti raya nie..
nak rehat pon xcukup..
MySpace
assgment nak kne wat jgak..group member plak rmai yang x dduk kolej..
then, terpaksa aku merajin kan diri ke rumah dowg smate2 tok siapkan assgmnt..
nk suruh dowg msk dalam tkot dowg letih plak..
al-maklum la skg nie bulan pose..kang, xpasal2 dowg buka pose sbb aku..adesss~
test ngan quiz da jd lumrah dlm khidupan seorg student..
tp bertubi-tubi sgt la lecturer bg..
pas 1 satu..
xde gaps lgsg..
terpaksa la aku bertungkus lumus wat revision..
MySpace
*******
kebetulan da nak raya nie..
nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada kawan2..
exspecially yg ske meneroka blog aku nie..
maaf zahir dan batin..

0 comments: